keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Työnjohtokoulutuksesta potkua esimiestehtäviin

Opiskelu tekniikan alan työnjohtokoulutuksessa on ollut mielenkiintoista ja jopa hauskaa. Olen oppinut paljon kokonaan uusia asioita ja vanhat, jo tiedossa olevat asiat ovat selkiintyneet.

Opinnot ovat sujuneet hyvin. Sujumisesta kiitos Jopille (opettaja Toimi Keinäselle) ja kumppaneille, jotka olivat pilkkoneet koulutuksen sopiviksi paloiksi. Palat oli helpompi ja mukavampi pureskella, kun ei tarvinnut ottaa niin paljoa kerralla lautaselle.

Olen aivan varma siitä, että koulutuksesta tulee olemaan minulle hyötyä. Olen toiminut jo jonkin aikaa alemman tason esimiestehtävissä, ja moni asia, jonka olen luullut tietäväni, onkin ollut pitkälti potaskaa. Voin todeta, ettei oppi ole ojaan kaatanut.

Suosittelen koulutusta lämpimästi kaikille, jotka ovat siirtyneet puhtaasti suorittavasta portaasta esimiestehtäviin. Koulutus antaa hyvän selkänojan esimiehenä toimimiseen.

Tom, työnjohdon opiskelija


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti